- Οι κατάλογοι ομάδων και αθλητών είναι πλέον αναρτημένοι στην ηλεκτρονική πλατφόρμα http://www.pofepa.com.gr/ParticipationForms/TournamentsParticipation στην οποία οδηγείστε και μέσω της ιστοσελίδας μας επιλέγοντας "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΠΟΦΕΠΑ".
- Κάθε αθλητής/τρια για να έχει δικαίωμα συμμετοχής πρέπει υποχρεωτικά να έχει τσεκαρισμένα όλα τα πεδία (GDPR, ΔΑΙ, Κάρτα Υγείας). Σε διαφορετική περίπτωση η αντίπαλη ομάδα δικαιούται να καταγράψει ένσταση στο φύλλο αγώνα για περαιτέρω έλεγχο απο τον ΠΟΦΕΠΑ. Προτείνουμε στους υπεύθυνους των ομάδων για την αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων, να ελέγξουν τα στοιχεία των συναθλητών τους και να τακτοποιήσουν τις εκκρεμότητες.
- Οι υπεύθυνοι των ομάδων που είναι γηπεδούχοι είναι υποχρεωμένοι να ανεβάζουν τα φύλλα αγώνα και να καταχωρούν τα αποτελέσματα στην πλατφόρμα.
- Για συμπληρωματική δήλωση αθλητή που πληροί τις προϋποθέσεις του Εσωτερικού Κανονισμού, θα στέλνετε τη σχετική αίτηση στο info@pofepa.gr και αφού εγκριθεί, θα προστίθεται από εμάς. Οι υπεύθυνοι των ομάδων δεν έχουν τη δυνατότητα προσθήκης αθλητών.
- Η συνεννόηση μεταξύ των υπευθύνων για τον προγραμματισμό ενός αγώνα είναι ευθύνη και των δύο. Δεν υπάρχει κανόνας ποιος πρέπει να επικοινωνήσει πρώτος. Η συμφωνηθείσα ημερομηνία τέλεσης του αγώνα κοινοποιείται με email ή στην ομάδα του ομίλου στο facebook.
- Το μπαλάκι που θα χρησιμοποιείται στους ομαδικούς αγώνες είναι επιλογή της γηπεδούχου ομάδας με ένα από αυτά που προτείνει ο ΠΟΦΕΠΑ. Εναλλακτικά, με τη σύμφωνη γνώμη και των δύο ομάδων μπορεί να χρησιμοποιηθε;i οποιδήποτε άλλο εγκεκριμένο από την ITTF μπαλάκι.
Ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου και την δημιουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, θεωρήσαμε σκόπιμο να επισημάνουμε ορισμένα θέματα για να φρεσκάρουν τη μνήμη τους οι παλιοί και να να ενημερωθούν οι νέοι...
Comments are closed.
|
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΓΩΝΩΝ
|